اخبار روزفناوری

بوئینگ در پایان آزمایش کلیدی با ناسا برای بازگرداندن خدمه به خانه ۱۲۵ میلیون دلار خسارت به Starliner اضافه کرد.

بوئینگ در پایان آزمایش کلیدی با ناسا برای بازگرداندن خدمه به خانه ۱۲۵ میلیون دلار خسارت به Starliner اضافه کرد.

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

سفینه فضایی استارلاینر بوئینگ که در حال حاضر به ایستگاه فضایی بین‌المللی لنگر انداخته است، همچنان به سود خود ادامه می‌دهد، زیرا آخرین پرونده‌های SEC این شرکت نشان می‌دهد که زیان اضافی ۱۲۵ میلیون دلاری برای کشتی در نظر گرفته است. استارلاینر در ماه ژوئن به آسمان رفت و از آن زمان به‌عنوان آزمایش‌های ناسا و بوئینگ مربوط به رانشگرهای آن، به ایستگاه فضایی بین‌المللی متصل شد. این امر تاریخ بازگشت دو خدمه خود را به تعویق انداخته و در نتیجه، بوئینگ تخصیص خسارت خود را برای استارلاینر افزایش داده است. در پرونده خود، این شرکت همچنین به سرمایه گذاران اطلاع می دهد که برنامه Starliner ممکن است در آینده خسارات بیشتری را ثبت کند، زیرا با 238 میلیون دلار هزینه اضافی که قبلاً به دلیل مشارکت در برنامه پرواز خدمه ناسا متحمل شده است، ایجاد می کند.

آزمایش کلید اجرای ناسا و بوئینگ در Starliner قبل از بازگشت خدمه

آخرین جزئیات ناسا و بوئینگ برای استارلاینر در آخر هفته زمانی که آنها تأیید کردند که آزمایش آتش داغ در فضا برای پیشران کشتی انجام شده است به اشتراک گذاشته شد. هدف این آزمایش ارزیابی پیشرانه‌های استارلاینر قبل از باز شدن کشتی از ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) بود و نتایج اولیه که توسط این دو نفر به اشتراک گذاشته شد نشان می‌داد که پیشرانه‌های آزمایش‌شده به سطح قبل از پرواز بازگشته‌اند. این آزمایش پس از اتصال استارلاینر انجام شد که طی آن پیشرانه های آن قدرت خود را از دست دادند و فضانوردان مجبور شدند کنترل فضاپیما را در دست بگیرند.

این دو همچنین پیشرانه‌های استارلاینر را روی زمین آزمایش کردند و آنچه را که فکر می‌کردند خطای افت قدرت رانشگر در زمان اتصال بود تکرار کردند. بر اساس جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط مارک ناپی از شرکت بوئینگ، تفلون تغییر شکل داده شده در داخل رانشگرهای معیوب منجر به جریان ناکافی سوخت شد که پس از آن به کاهش نیروی رانش کمک کرد. استارلاینر به تعویق افتاده است زیرا ناسا و بوئینگ می توانند رانشگرها را فقط زمانی که در فضا هستند آزمایش کنند. این رانشگرها بر روی ماژول سرویس آن قرار دارند که در حین بازگشت به منظور افشای سپر حرارتی برای سفر بازگشت کشتی، پرتاب می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا